15 Ağustos 2014 Cuma

Kişiselleştirilmiş Aupairlik


Burcu'dan gelen sorulara aşağıda yanıtlarımı bulabilirsiniz:

  • Üniversitede sertifika programına katıldığınızı okudum ve bunun ücretini ve çocuklarla olan programı etkileyip etkilemediğini sormak istedim. Bende gittiğimde böyle bir programa katılmak istiyorum.
Okul ücretleri dönem dönem ve okuldan okula değişir.Ders başı 700$ gibi bir şeydi ve 7 ders almam gerekiyordu. Bu ücreti extra babysitting yaparak biriktirdim. Çocuklarla olan programı ailenin izni ve özverisinden dolayı etkilemedi. Ama her aile ile uygun olmayabilir bu ve çalışma saatlerinle. Bunu ailen ile görüşmen gerek.

  • Birde hangi bölgeyi ve üniversiteyi tercih etmem gerektiği konusunda söyleyebileceğin bir şeyler varsa çok teşekkür ederim.
Bunu kendin araştırmalısın. Öncelikle hangi bölümde okumak istediğini bul. Bu bölümde iyi olan üniversiteleri ve bu sektörde iyi olan eyaletleri çıkar. Ondan sonra o üniversitelerin ve sektörün olduğu şehirlere bak. Ben internet sektörünü düşündüğüm için California, Silicon Valley istemiştim ve şansıma denk geldi. Yalnız aupairlikte böyle şu şehri istiyorum yoksa gitmem dersen eşleşmeme ihtimalin çok yüksek olur. Şans eseri denk gelirse ne ala.

  • Eğer aileyle sorunlar yaşarsak değiştirme sansımız oluyor mu?
Evet ancak zor. Şöyle ki aile ile sorun yaşayıp Amerika'daki ajansına söylediğinde çözmen için yönlendiriyor ve diyor ki eğer şimdi ayrılırsan ailenden, yeni aile bulmak için sadece 2 haftan olacak vs.. Bu nedenle eğer aile ile sorun yaşıyorsan ajansa falan güvenme bir şekilde kendin aile bul ondan sonra ayrıl ve diğer aileye geç. Yoksa işin zor olur. Ayrıca Türkiye'deki ajansın müdahalesi de çok zor oraya. Dediğim gibi yasal olarak aileden ayrıldıktan sonra sadece 2 haftan oluyor ve Türkiye'deki ajans da daha fazlasını sunamayacaktır.

Yine sorun olursa bekliyorum idilkucuk@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder