23 Haziran 2017 Cuma

İstanbul Dışından Aupair Olmak

Sultan Ankara'dan sormuş:


* Ankara'da oturuyorum ama aracı şirket bulamadım bi türlü sizinle irtibata geçen arkadaşlardan Ankara merkezde bir şirket öneren oldu mu ya da önerebilecek var mıdır?
>>>Ankara'da 1 yıl yaşamama rağmen bilmiyorum ama illaki vardır. Ben Eskişehir'de okurken İstanbul'a atlayıp günübirlik geldim burdaki şirketlerle görüşüp seçip anlaştım sen de yapabilirsin.

*Amerika'ya gittiğimde orada üniversitelerin sertifikalı programlarına katılmak istiyorum bunun için kendime kriter ve şu olsa güzel olur dediğim bi eyalet belirlemem lazım sanırım. Elbette asıl araştırmayı gittikten sonra yapmam lazım ama burdan da gitmeden bir ön bilgi amaçlı nasıl araştırabilirim?
>>>Google amca gibi bir güzellik var elinin altında. Eyaletlerdeki üniversiteleri listele teker teker programlarına bak vs. Ayrıca bloglarda üniversitelerle ilgili bilgiler de vardır.

*Bir de malum ingilizce daha önce ingilizce kursuna gittim. Çok geliştirebildiğimi düşünmüyorum. Şimdi gitmeden biraz pratik yapayım diye kendim biraz ingilizce çalışmaya başladım ama yine de konuşabileceğimi zannetmiyorum. Kendime bu konuda bir güvensizliğim var. Sizce yine de gitmeli miyim ya da gidince çok zorluk çeker miyim ?
>>>Zaten iyi değilse ajans sınavdan sonra gel sana kurs vereyim der gidemezsin yani öle çat diye. Telefonda aile ile konuşabilcek seviyede isen de konuşur ve eşleşirsin.İlk 3 ay orda zorlanırsın sonra şakır şakır.

*Bir de maddi anlamda çok yıpratıcı olur mu burdan gitme süreci. Tahmini söyleyebileceğiniz bir rakam var mı ?
>>>1000dolar ajansa vericeksin, yanına da 1000 dolar al git. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder