8 Ocak 2017 Pazar

Nasıl Evlerde Yaşarız?


Gizem'den gelen soruların çoğu daha önce sorulmamıştı. Amerika'da aupair olmak isteyip bunları da merak edenler için gelsin:

 1- Öncelikle oraya gittiğimizde internet konusunda sıkıntı yaşar mıyız ya da hat konusunda, oraya ait hat almamız mı gerekiyor?
>>> Evlerde baya rahat rahat internet var onu kullanıyorsun, adamlar bizden 5 yıl ilerdeler teknolojik konularda. Yani hem ucuz hem yaygın bu tarz şeyler. Telefonunun internet paketli verirler büyük ihtimal.

 2- Sizinde gittiğiniz ajans olan Truva ile gitmek istiyorum. Aslında aklımda bir de Ozman var. Karar verebilmem için görüşmem gerektiğini biliyorum fakat asıl sormak istediğim soru, Truva sizin o zamanlar gittiğiniz kalitede midir? Yani eğer yakın zamanlarda bu ajans ile giden tanıdıklarınız varsa bana da bu konudaki fikirlerini iletebilir misiniz?
>>>Benim dönemimde (2007 yılı) Truva en iyiysiydi onu tercih ettim. Şuanki performansını yakından bilmiyorum ama bana mail atan arkadaşlardan giden oluyor olumsuz bir geri dönüş almadım. Truva ve diğer ajanslarla ilgili yorumlarınızı yazarsanız isim vermeden yayınyalayabilirim burda herkese de faydası olur.

3- Bazı haklardan yararlanabilmek için orada bir yere başvurmamız gerekiyor mu?
>>> Social security number alman gerekecek onu aile ya da ajans yardımcı oluyordu bir şekilde hiç uğraşmadım diye hatırlıyorum. Ehliyet alman gerekecek ama o da kolay. Kredi kartı ya da banka kartı için bankaya başvuracaksın social security number ile. Bu kadar.

4- Genelde evler buradaki gibi apartman mı oluyor yoksa daha özgür alanlara sahip olabileceğimiz evler mi?
>>> Bu yerleşim yerine değişiklik gösterir ama aupair alan ailelerin çoğu büyük villa tipi evlerde yaşar.

5- Tamamen kendi fikrinizi soruyorum, orada 1 veya 2 yıl yaşadıktan sonra öğrendiğim ingilizce Türk havayollarının en önemlisi olan ingilizce mülakatlarını geçmemi sağlar mı ve orada yaşamış olmam iyi bir referans olur mu benim için?
>>> Hem de nasıl sağlar döndüğümde bülbül gibi şakıyordum ingilizce mülakat vız geliyordu ki girdiğim bir mülakatta bunun iltifatını almıştım. Heralde adam daha iyi ingilizce konuşabilen bir adayla karşılaşmamıştı :)

6- Bu vize işlemlerinde banka dekontları, hesap dökümü vs gösterilmesi zorunlu mudur? Yani hesabımızda belli bir miktar olmazsa işimiz zorlaşabilir mi, engel midir?
>>> Evet gerekli senin yurttan kaçmayacağına ikna etmen gerekli ve orda kaçak takılmayıp paran olduğuna.


Evlerin nasıl olduğunu daha detaylı merak ediyorsanız sorun cevaplayayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder