9 Temmuz 2014 Çarşamba

Yeni Başlıyorum Araştırmaya Diyenlere


Nermin'den gelen yorum ve sorular var ona yanıt vermek istedim bu yazımda.

"... Au pair olarak İngiltere'ye gitmek isityordum ancak İngiltere'ye kaldırılmış, bildiğin farklı bir program var mı benzerlik gösteren?  Amerika’dan biraz gözüm korkuyor, yeni mezun sayılırım 1 yıl oldu, gazetecilik bitirdim şimdi de çalışıyorum. İngilizce için bir kursa gitmedim ancak filmler kitaplar bir şekilde geliştirmeye kararlıyım. "

  • Çocuklarla deneyimim oldukça fazla ama bunlar; kardeşlerim, yeğenlerim, komşularımın çocukları gibi yani onlardan mı almam gerekir referans mektubunu? Sonuç olarak baktığım çocuklarına karşılık bir para almadım.
Evet onlardan alman yeterli, fotoğraf da koyabilirsin. Para kazanman önemli değil burda deneyime bakılıyor.

  • Dil okulu için orada kazandığımız parayı mı veriyoruz yoksa yanında kalacağımız aile mi karşılıyor?
Kendi cebinden ödüyorsun okulunu, aile sana sadece başında belli saat ders aldırtmakla yükümlü. Bunu da orda free olan okullarda yapmayı tercih ediyor aile. Ama ikna edersen belki o zorunlu saatleri özel okuldan da aldırabilir sana.

2 yorum:

  1. İngiltere konusunda benimde sorum aynı.İnternette au pair ailele ilanları var İngiltereden aile ile anlaşırsak uygun vizeyi alabilir miyim sence?

    YanıtlaSil
  2. Yani alabilirsin tabi evrakları tamamlarsan ama arada ajans olamayınca ne kadar güvenilebilir o kısım soru işareti biraz. İyi araştırmak lazım aileyi.

    YanıtlaSil