13 Haziran 2013 Perşembe

Zamanlama-Ehliyet-Çocuk Bakım Tecrübesi

Temmuz'da mezun olucak Yağmur'un da bir kaç sorusu var:

Şu anda ABD ' de aupair olmak için gereken şartları tamamen sağlamıyorum. Şöyle ki; ehliyetim var ama araç kullanma deneyimim yok ayrıca çocuk bakım tecrübem yok. Bu nedenle okulum bittikten sonra yani temmuz ayının ortalarına doğru  ailemin yanına gidip 2 ay gibi bir süre çocuk bakıcılığı yapmak ve araba kullanma durumunu geliştirmek niyetindeyim. Hal böyle olunca benim başvuru yapmam eylül ayını bulacak. Yazılarınız da başvuru sürecinin mart-nisan aylarında başlaması gerektiğini belirtmişsiniz. Bu durumda hiç şansım yok mu sizce? Önümüzdeki seneye mi kalacak başvurum?  Yoksa şu an başvuru yapıp gereken şartları (ehliyet- çocuk bakım tecrübesi) sağlayacağıma dair taahhüt vermem ağustosta gitmeme yeterli olabilir mi?

Ne kadar erken bu sürece dahil olursan o kadar iyi olur anlamında mart – nisan dedim. Ben çok fazla ajansla görüştüm zamanında onlar arasında karar vermek, internette araştırmak da zaman alıyor sonuçta. Ehliyetim var demişsin zaten o zaman dert yok gidene kadar pratik yapar geliştirirsin. Çocuk bakım tecrübesi de hallolabilen bir şey, bugüne kadar komşunun çocuğa, kuzene falan bakmışsındır sanırım. Tabi sen görüşmede bunların hiç birini yapmadım dersen o zaman yap da gel denebilir.

Kısa oldu biraz yanıtım ama başka sorun varsa burdan sorabilirsin yine. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder